Сучасні тенденції розвитку читацької компетентності
Дата: 13.03.2019 16:36
Кількість переглядів: 610
Сучасні тенденції розвитку читацької компетентності
Навчити дітей самостійно і осмислено читати – одне з найважливіших завдань бібліотекарів, його вирішенню сприяє майстерність залучати вихованців до книги, оволодівати мистецтвом літературного читання, закріплювати читацькі навички, розширювати діапазон читацької компетентності. Глибока начитаність, літературна ерудиція значною мірою визначають особистість учня, його світогляд, коло його інтересів, уміння сприймати прекрасне в мистецтві й у житті. Від шкільного бібліотекара значною мірою залежить чи перетвориться читання книг у стійку звичку. 12 березня 2019 року в Новомиколаївській ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар бібліотекарів закладів освіти Черкаської об’єднаної територіальної громади. Тема семінару «Об’єднання зусиль шкільної бібліотеки, вчителів та родини для формування читацької компетентності учня» є досить актуальною. Сучасна ситуація з читанням у світі характеризується як системна криза читацької культури. Діти все більше поринають у світ гаджетів. Так, вони читають у світовій павутині – мережі Інтернет, але що вони читають? Дитина не перестає читати зовсім, просто це читання є поверховим. Ця проблема дуже турбує шкільних бібліотекарів, педагогів та батьків нашої громади.
Цікавий досвід роботи в даному напрямку презентувала бібліотекар Новомиколаївської ЗОШ І-ІІ ступенів Бибка Лілія Анатоліївна. Під час виступу вона ознайомила учасників семінару з сучасними тенденціями розвитку читацької компетентності, творчими роботами, поетичними збірками учнів та вчителів школи і надала рекомендації щодо поліпшення читацької компетентності сучасних школярів.
Практична частина семінару включала ранкову зустріч на тему «Мої улюблені книжки» , проведену вчителем 1 класу Єрьоменко В.В. та аукціон батьківських ідей «Ти мені, я – тобі».
Наприкінці заходу учасники дійшли спільної думки, що популяризація читання, виховання культури читання, формування читацької компетентності школярів – основні напрямки спільної діяльності бібліотекарів, педагогів та батьків.
Завідувач методичним кабінетом С. А. Солонина




« повернутися